Alla inlägg den 18 december 2007

Av Linda Källberg - 18 december 2007 18:03

I morse var jag sjukt trött, jag orkade inte ens stå upp och duscha så det fick bli ett bad i stället hehe. Jag glömde bort tiden så när jag klev upp hade jag badat i 45 minuter så det blev lite brottom då att föna håret, äta frukost och sminka mig. Tur mammsi kunde skjutsa mig annars hade jag aldrig hunnit :P

Dagen har varit väldigt seg, men det är säkert bara för att man vill att det ska gå fort så att man får lov snart. Men nu är det bara två dagar kvar, herregud vad fort den här terminen har gått :O Haha nu har vi bara ett halv år kvar sen är det sommarlov, wohooo ;)

När jag slutade gick jag i från haga, orkade inte vänta på bussen plus att det var skönt ute.

Gick till åhlens och köpte en ny mascara och sen blev jag jätte hungrig så jag stannade till vid kiosken för att köpa en korv med bröd ;P

Efter det gick jag och solade .. 


Ja jag har väl inte så mycket mer att säga så jag slutar här,  ciaaao :)


Ovido - Quiz & Flashcards