Alla inlägg den 12 december 2007

Av Linda Källberg - 12 december 2007 16:13

I dag har jag varit nere på stan med mammsen, har handlat ett jätte fint linne på mq och ett par örhängen som jag ska ha på nyår. Hade tänk ha klänning först men så såg jag det här linnet och blev kär i det så det får bli det i stället :) Också köpte ansiktsmasker och hårfärg. Träffade mina älsklingar matilda och malin på stan, åh jag blev så glad att se dom! <3

Sen gick jag och mamma och åt på charm, myys :)

Jag hade tänk att gå och knäppa kort i dag eftersom jag inte var med när skolan knäppte enskilda kort och mamma ville ha på mig. Så vi gick till foto affären men då knäppte dom bara små kort. Så då fick vi nummret till en fotograf, så vi fick tid hos han och gick dit. Efter vi knäppt typ 100 bilder så blev jag nöjd haha typist mig :P Sen var det dags att betala, då säger gubben så här ja jag bruka ju ta 1600:- för jobbet och sen 200 extra för varje bild man vill ha. Men eftersom du har ett sånt vackert leende och att det snart är jul så får ni två kort för 500:- Haha vi höll på dö när han sa det fy fan 500:- för två kort :O Aja mamma tacka så mycket också gick vi, när vi kommer ut höll vi på att garva ihjäl oss haha. Hade vi vetat att han var så dyr hade vi ju inte knäppt hos han, men vi frågade innan han börja knäppa hur mycket det kommer bli då sa han bara att det kommer bli ett bra pris. Det var ju lixom bara två vanliga kort, skillnad om det var att man skulle gifta sig eller nått sånt då hade det varit värt 500:- . Haha aja gjort är gjort ;P

Ska äta mat om en stund. Sen gå till träningen, fy fan jag kommer frysa ihjäl, det är 14 minus ute nu :S       Puss !

Ovido - Quiz & Flashcards