Alla inlägg den 10 december 2007

Av Linda Källberg - 10 december 2007 12:19

Kom precis in i från en långprommis med flisan. Var skönt att komma ut och tänka lite, så mycket som jag inte förstår mig på ..  Aja jag tänker inte sitta här och skriva om det, vill nog varken jag eller du ? :O


Har jobbat hela helgen så förra veckan fick jag inte en enda dag ledigt, fattar inte att jag orkade. Men men jag överlevde iaf hehe ;P


Pratade med lisafisa nyss, planerade en massa som vanligt haha det är vi expert på :) Den 22 ska vi fira hon och då blir det bite line sen hem till hon och festa med en massa folk. Och senare mot kvällen kommer sanna till oss, kommer bli en riktigt rolig kväll :)


Nu ska jag gå upp och se på en film ..

I kväll är det träning, fy fan vad skööönt !!




Ovido - Quiz & Flashcards