Alla inlägg den 6 december 2007

Av Linda Källberg - 6 december 2007 11:26


Hur svarar du i hemtelefonen? heej, det är linda!
Hur svarar du i mobiltelefonen? beror alldeles på vem det är som ringer :)
Vem fick du sms i från senast? matilda så klart ;)
Vem ringde du senast? lisa
Hur mycket pengar har du? så att det räcker och blir över

När kramades du senast? det var nog i tisdags
Antal timmar sömn inatt? lite för lite
Sov du ensam? japp
Vem sov du hos senast? calle
Vem sov hos dig senast? de kommer jag inte ihåg nu, sanna kanske ?
Vem vet mest om dig? mina närmaste så klart
Vad ser du fram emot?  julafton, nyår, 18 januari och 2 juni
Vad vill du ha just nu? sommar ..
Vem hånar du? jag är en snäll människa, hånar ingen!
Vem längtar du mest efter? tomten
Vem tänker du på just nu? mhm.. 

Har du någon piercing? i naveln

Har du någon tatuering? yes, en salamander på skulderbladet 

Är du nöjd över din vikt? japp!

Vilken buss åkte du senast? haga bussen
Hur många gånger har du varit kär? har faktiskt bara varit kär på riktigt en gång.

Är du kär nu? tror ja inte :S

Är du en bra partner? hoppas väl det iallafall ;p haha!
Har någon varit otrogen mot dig? mm
Har du varit otrogen? aldrig!
Brukar du oftast ragga eller bli uppraggad? jag brukar iallafall inte ragga så ofta..
Pratar du fortfarande med personen du kysste senast? ja :O
Hur ofta tränar du? 3-4 gånger i veckan.  

Tänker du på vad du äter? hehe det kan jag inte påstå

Vad åt du senast? fil och flingor och te kaka
Vad gjorde du kl 2 inatt? försökte sova!!
 Vad är det första du gör på morgonen? oftast tar jag mig en dusch
Fest eller myskväll? tycker båda är lika bra :) 

Vad ska du göra efter det här? åka till mormor och fika ;P


Ovido - Quiz & Flashcards