Alla inlägg den 23 december 2007

Av Linda Källberg - 23 december 2007 13:30

Igår morse vid tio gick jag med lisa ner till två bleka sen gick vi hem hit och satt i mitt löshår också gjorde mamma lunch åt oss!

Sen blev det ett bad och så, åkte ner till nagelkliniken och fixade naglarna sen skyndade jag mig hem och sminka mig,fixa håret och så.

Gick ner till bite line och käkade med lisa,andreas och matida s, riktigt mysigt! Och sen gick vi hem till lisa och började dricka lite och då kom timmy, alex, lovisa, josse, matilda,moa och malin till oss och då gav vi alla paket till lisa och sjöng för hon :) Hon fick bland annat en skit snygg hatt av oss som hon skulle ha på sig under hela kvällen som det stog happy birthday på haha.

Sen började det komma fler folk. Vi körde jag har aldrig och grejer, jag och matilda ägde på det, vi fick dricka typ hela tiden :O HAHA det är bara hon som fattar men iaf ;P

Och sist men inte minst kom vår efter länktade sanna till oss, åh det var jätte roligt att se hon. Kändes lite overkligt att hon var där, men det var super kul :D Hon hade köpt paket till oss tjejer, jag fick ett jätte fint armband av hon. Lill vän du är så söt :)

Jag hade en jätte trevlig kväll, haha ja jag ska inte gå in på detaljer men som sagt lyckad kväll ! ;)


Har nyss kommit hem, är lite bakis i dag men men sånt man får ta! Ska gå upp och äta lite frukost nu sen åka ner och hämta pappa på tågstationen, han ska vara här över jul. Roligt eftersom jag inte träffar han så ofta ..

I kväll blir det bara lugnt, ska ligga i min nya säng och se på film och äta en massa gotta! :) Puss på er ,






Ovido - Quiz & Flashcards