Alla inlägg den 26 december 2007

Av Linda Källberg - 26 december 2007 17:30

I dag har jag varit på stan med matilda och malin :)

Jag köpte ett nattlinne, en väska, sminkbortagnings grej och rakblad. Också åt vi lunch på coffe house, myys!  Träffade Moa, emelie, jin och cilla där och sen kom lovisa dit till oss :)

När klockan var halv tre blev vi lite fika sugen så då gick vi och satt oss på charm en stund, matilda köpte världens baugette haha lillvän hade inte blivit mätt när vi åt lunch:P

Sen gick jag och matilda in på sol&pol och frågade om vi kunde få kolla hur polen såg ut och så. Haha då sitter det en gubbe där helt själv och badar, sööt!


I morgon åker matilda, åh jag kommer sakna dig jätte mycket gumman! :/

Glöm inte bort att du har lovat att ta hem en snäckis till mig, haha ;) <3


I kväll får jag se vad det blir, kanske ska hitta på något med tjejorna annars  blir jag nog bara hemma ..    kraam!

Ovido - Quiz & Flashcards