Alla inlägg den 25 december 2007

Av Linda Källberg - 25 december 2007 20:04

I går vaknade jag vid halv 11, då låg det en massa paket bredvid min säng som jag öppnade och sen hade mamma gjort en jätte god frukost åt mig :)

Vid halv två for vi hem till syrran i skönsmon och firade jul där! Kollade på kalle, sen kom tomten till oss :D Jag fick jätte mycket fint, bland annat en massa presentkort, pengar, grejor ifrån body shop, hår grejor, underkläder, min nya säng då fast den fick jag i fredags också var det nå mer men kommer inte ihåg allt nu :P
Jag är iaf jätte nöjd över allt, hade en jätte mysig jul. Haha men fan vad man har ätit :O Jag mådde typ illa igår när jag kom hem för jag hade ätit så mycket, usch nu är man less på julmat och all choklad och allt man proppat i sig :P


I dag kom mina andra syskon hit, så fick lite julklappar i dag med :)

Och nu har jag nästan nyss kommit hem i från mormor, har varit på middag där med hela släkten. Fast vi åt inte julmat som tur var haha!

Var väldigt mysigt, vi dansade runt granen och grejer hahaa så jävla mobbat alla sprang runt och sjung runt granen och elin gav sig inte hon ville att vi skulle sjunga alla jul sånger som fanns :P


Men nu ska jag gå, ha en trevlig kväll allihop! puss ;)




Ovido - Quiz & Flashcards