Alla inlägg den 19 december 2007

Av Linda Källberg - 19 december 2007 17:31

hej hopp :)

I morse gick jag till jobbet, det var faktiskt skönt att vara ute och gå på morgonen. Annars tar jag alltid bussen eller så skjutsar mamma mig :P

Har haft en trevlig dag i dag, satt och pratade med tjejerna om att i morgon är det min sista dag där, så då skulle jag få färga håret och så i morgon :) Dom är jätte gulliga tjejorna som jobbar där, har ringt och beställt tårta på charm nu som jag ska hämta i morgon bitti.  Måste ju bjuda på lite gofika innan jag slutar!


I kväll var det meningen att jag skulle träna men matilda är sjuk och lisa var tvungen att plugga. Och jag vill inte gå dit själv, det är skit tråkigt att gå dit och hem själv plus att det är mörkt och jag hatar att gå själv ute då :S

Får bli en hemma kväll i stället ..  Puss!






Ovido - Quiz & Flashcards