Alla inlägg den 16 december 2007

Av Linda Källberg - 16 december 2007 18:27


        Maybe if I told you right words ..

Av Linda Källberg - 16 december 2007 14:16

I går på dan var jag bara hemma och tog det lugnt, for ner till två bleka och solade. Sen åkte mamma och jobbade så jag blev helt själv, hade jätte tråkigt. Men då ringer lisa och säger att vi ska festa, och självklart är jag på ville verkligen inte bara sitta hemma en kväll till.

Vi började förfesta här hemma, hade jätte mysigt åt natur godis och pratade en massa :) Sen kom malin,niklas och lovisa till oss och gjorde oss sällskap, trevlans!

När klockan var 11 skjutsade niklas ner mig och lisa till laserhallen där killarna var och bubblade och bastade, såg jätte mysigt ut. Det slutade med att jag och lisa gick hem till lisa och fortsatte att dricka, haha vi vart lite små full och satt och skratta åt en massa sjuka saker :) Var meningen att vi skulle på fest med grabbarna, vet inte varför vi inte gjorde de haha men vi hade kul ändå vi även fast vi var själv ;P


I dag mår jag inte alls nå bra. Jag har inte varit så här bakfull sen när vi var till sthlm i sommras :O Jag har världens huvudverk, hua inte alls nå kul! :P

Jag börjar igentligen jobba klockan fyra, men jag känner att jag aldrig kommer klara av de med den här huvudverken så jag blir bara hemma i kväll. Ska be mamma åka och köpa pizza åt mig sen, det är min älsklingsmat så här dagen efter hahaa ;)

Men nu måste jag gå ut med flisan, har sagt det i typ två timmar nu, men jag har inte orkat. Hehe men det börjar bli synd om hon nu, hon är kissnödig :P


puss&kram!

Ovido - Quiz & Flashcards