Alla inlägg den 3 januari 2009

Av Linda Källberg - 3 januari 2009 17:24

I torsdags tog jag och robin en riktig slapp hemma dag. Kollade på film, åt tacos och käkade en massa godis :)

Igår var vi på middag och myskväll hemma hos danne och ziri med dom, ida och peppe. Dom hade gjort jätte god china mat och till efterrätt fick vi hallonmouse med en massa hallon till också drack vi baileys till kaffet, as gott :D

Och ja just det, jag fick ett par jätte fina skor utav ziri också :) Hon hade använt dom en gång och sen har dom inte kommit till någon användning så då tyckte hon att det var bättre att jag fick dom. Sötnosa :D

Vi var där till strax efter tolv och då tog vi en liten promenix hem i det kalla vädret. Sen blev det mys och natti för våran del ;)


Idag har jag varit ut till birsta och lämnat tillbaks mina stövlar som jag köpte i måndags. Dom är jätte snygga men det känns som att jag inte kommer att använda dom nått och då känns det lite onödigt med tanken på att dom gick på 1200 kr.

Nu har vi precis beställt pizza så ska åka och hämta dom nu. Skriver mer i morgon ;)

Ovido - Quiz & Flashcards