Alla inlägg den 20 januari 2009

Av Linda Källberg - 20 januari 2009 20:06

Halloj!

I dag började vi tio så fick lite sovmorgon :)

Hade näthandel första lektion och sen fick vi lång lunch och då kom malin. Hon hade varit och kört halkbana, så nu är den avklarad för henne med. Nu är det bara till att peppa på med teorin både för hon och matilda ;)

Vi gick en sväng in till stan på lunchen också. Jag lyckades ju få stearin på mina nya jeans i lördags. Och det vart stora feta fläckar på dom som inte vill gå bort så jag gick in till danne idag och kollade om han hade kvar några i min storlek så att jag kunde köpa ett par nya.. Och tur som jag har så hade han det! Jag fick dom dessutom :D Hur gulligt som helst, det var ju lixom inge fel på byxorna utan det var ju jag själv som hade klantat mig och förstört dom :O

Sen gick vi tillbaks till skolan och hade svenska och efter den slutade vi!

Har varit och tränat med matilda ikväll. Och satan vad ont det gjorde att göra vissa övningar, jag har världens fetaste träningsverk i magen ifrån träningen igår :/

Och när vi skulle gå hem var det ren katastrof! Det var snöstorm, kallt och blött. Fy fan jag och matilda gick och svor hela vägen, haha det gick nästan inte att gå :S

Nu har jag duschat och fått i mig både middag och en bit tårta :P Hehe det blev jätte mycket tårta över i söndags och den måste ju ätas upp ;)

Ovido - Quiz & Flashcards