Alla inlägg den 27 januari 2009

Av Linda Källberg - 27 januari 2009 20:07

I dag har vi haft en skön dag! Började tio över tio och då hande vi näthandel till halv tolv och då var det lunch. Jag, matilda och malin gick en sväng på stan som vanligt på våra luncher ;) Alltid är det nån som ska köpa nått!

Vi gick upp till matildas mormor en sväng också. Och då ville matilda ge mig mina födelsedagspresenter som var ifrån hon och milla :D Ih sötnosar! Jag fick en skit fin piercing till naveln, hihiii jag tror att alla jag har har jag fått utav dig gummsan :) Också fick jag min älskade matrix hårspray utav dom :) Åh tusen tack igen. Du är bäst hjärtat!

Halv två var vi och kollade på vårshowen och ja om jag ska vara riktigt ärlig så tyckte jag att den var dålig! Det fanns vissa delar som var bra men utav den största delen tyckte jag den var dålig. Det var skumt tema eller vad man nu ska säga :P


Ikväll är jag bara hemma och tar det lugnt. Jag och robin åt middag ifrån blå kiosken förrut och jag åt alldeles för mycket känner jag. Mår nästan illa nu :/

Men det var sjukt gott ;)

Nu har jag lagt en ansiktsmask så ska strax gå och tvätta bort den och sen ska jag kika om det är nå bra på tvn.

Puss på er

Ovido - Quiz & Flashcards