Alla inlägg den 8 januari 2009

Av Linda Källberg - 8 januari 2009 21:47

Som sagt så var jag och tränade igår. Var jag och sanna som tränade och gud så skönt det var men jobbigt haha båda var helt slut efter :P

När jag kom hem åt jag middag, dammsög och plockade ihop lite här hemma och sen frågade matilda om jag ville följa med ner till två bleka och sola så vi tog en prommis ner och gjorde det och sen gick vi hem :)


I morse när klockan ringde trodde jag att det var ett skämt eller nått. Jag somnade vid tre i natt, var omöjligt att somna :O Så när det var dags att kliva upp kändes det typ som att jag bara sovit en timme. Svin drygt, men jag klev upp och fixade mig och gick till skolan med matilda.

Har haft en lång dag idag, började halv nio och slutade fem!

När jag kom hem blev det middag med älsklingen :) Och sen la vi oss och vilade en stund och ja det blev lite mer än så, vi båda somnade och sov till halv nio haha gud snacka om trötta ;P

Nu är robin på träningen och jag har nyss fikat lite och surrat med matilda i telefon! Är fortfarande trött så ska strax gå och tvätta bort sminket, borsta tänderna och gå och lägga mig. Hoppas bara på att jag kan somna nu när jag redan har sovit några timmar ikväll :P


I morgon är det fredag och gud så underbart att få helg :D

Ovido - Quiz & Flashcards