Alla inlägg den 31 januari 2009

Av Linda Källberg - 31 januari 2009 15:09

Då var det äntligen helg igen :D


Igår på dan var jag med mamma, therese, elin och melwin på drakborgen och lekte :) Det var jätte kul att hoppa, man flög hur högt som helst! Hahaa man blev som ett litet barn när man var där ;P

Efter en timme lånade jag mammas bil och for till willys och stor handlade mat. Blev sex fulla matkassar, hehe det känns som att vi har allt man kan tänka sig hemma nu ;)

Efter jag handlat klart for jag tillbaks till drakborgen och då åt vi lunch i deras restaurang där. Jag åt en jätte god hamburgetallrik :)

Sen så skulle vi ner till birsta city och shoppa lite. Då tog jag melwin i vagnen och gick en prommenad ner dit medans dom andra tog bilen.

Sen på kvällen hade jag gjort en liten överrasknings middag till robin :D

Det blev inbakad fläskfile med hasselbackspotatis och sallad till, riktigt gott!

Och sen lite senare kom danne och hämtade upp oss och då for vi och handlade en massa godis och semlor och sen hem till danne och ziri och umgicks med dom hela kvällen :)

Vi hade jätte mysigt! Kollade på lets dance och fikade en massa gotta också drack vi vin, öl, drink och baileys :)


I dag har jag och robin gått ett varv runt sidsjön. Var ganska kallt men det var skönt att vara ute och gå :)

Har precis duschat och så! Ska gå ut och äta med mamma och therese vid fem tiden. Ska bli jätte mysigt, var hur längesen som helst bara vi tre gjorde någonting tillsammans :)

Efter det får jag se vad det blir, men nu måste jag gå.. Puss!

Ovido - Quiz & Flashcards