Alla inlägg den 21 januari 2009

Av Linda Källberg - 21 januari 2009 20:32

Lallalaa nu går vi på ett helt nytt schema som är så grymt bra!

Som i dag började vi tolv och slutade tre. Kan det bli bättre ;) Och sen fredagar är grymma dom med, vi börjar halv nio och slutar halv elva. Det känns riktigt lyxigt för oss för vi har haft dåligt schema hela tvåan och halva trean. Märks verkligen att man håller på att avsluta alla kurser nu inför praktiken och det känns så sköönt!

Ikväll sitter jag och pluggar på personlig försäljning som vi har prov på i morgon. Det går sisådär, ska sitta en stund till tänkte jag. Har precis gjort kaffe så sitter och fikar de och fruktsallad med glass nu. Mumma :)


Jag är inte ett dugg trött. Hade det varit vår och varmt ute så hade jag lätt tagit mig en lång prommenad. Känns som att det skulle sitta riktigt bra nu!

Men men ska fika klart och fortsätta med pluggandet och sen vid elva kommer robin hem ifrån sin träning så då blir det myys och natti :D 



Ovido - Quiz & Flashcards