Alla inlägg den 26 januari 2009

Av Linda Källberg - 26 januari 2009 14:31

Tjohej!

Igår var vi på middag hemma hos carina och ingemar. Riktigt mysigt :)

Vi var där till halv nio ungefär och då for vi till ica och handlade en massa godis, ostkrokar, popcorn och dricka som vi skulle ha till våran myskväll :)


Imorse vaknade jag och var väldigt trött, men det var jag nog inte ensam om misstänker jag hehe, men hua jag kände verkligen motgång att kliva upp :P

Började halv nio. Då hade vi samhälle och sen mentorstid. Och vid elva fick vi lunch, jag och matilda gick en sväng på stan då.

Jag köpte plånboken som jag hittade förra veckan på glitter, den är så sjukt söt :) Också köpte jag ett par trosor på hm! Vi träffade therese, melwin, sandra och wilmer på stan också. Söt grabbarna :)

Halv ett gick vi tillbaks till skolan och hade svenska och nu är jag hemma! Ska ta mig nått att äta nu och sen ska jag gå och träna med matilda och lisa :)


En bild ifrån stadshuset i fredags, haha ;P

Ovido - Quiz & Flashcards