Alla inlägg den 29 januari 2009

Av Linda Källberg - 29 januari 2009 21:30

Var och tränade förut och jag blev inte ens svettig :O Var ett jätte långsamt pass så det kändes lite små surt men men lite träning blev det iaf.

Min älskling kom och hämtade mig när jag var klar och då for vi till solariet och städade. Och ja när vi kommer in dit så ligger det en bajskorv på golvet hahaa jag trodde jag skulle dö. Förmodligen så var det kattbajs, dörren står ju öppen på dagarna och sen låser den sig själv klockan tio och då är det säkert någon katt som har blivit inlåst under natten och varit lite bajsnödig :P Aa riktigt äckligt var det iaf!

Innan vi for hem for vi och köpte pizza. Och nu har vi nyss kollat på timrå matchen :) Robin gick precis till sin träning och jag funderar på om jag ska tvätta bort sminket och gå och lägga mig. Är väldigt trött och ska upp tidigt i morgon..

Puss & god natt :)



Av Linda Källberg - 29 januari 2009 15:43

I morse klev jag upp och fixade mig och gick till skolan till halv nio och då smsar ja matilda och kollar vart hon är men då säger hon att vi börjar halv tio. Åh gud vad irriterad jag blev, haha att jag aldrig lär mig vårat nya schema!

Jag satt mig i datasalen och väntade tills vi började, passade på att göra klart historia arebet också.

Vi hade provet första timmen och det gick sådär. Jag hoppas att det blev ett g iaf! När vi klar med provet väntade vi tills matsalen öpnnade och sen efter vi ätit klart gick vi in till stan.

Jag ringde min frisör i morse och frågade om hon hade tid för mig idag och det hade hon :) Så jag gick dit och klippte mig klockan tolv, jätte skönt att få upp uppklippningen. Nu på slutet spelade det ingen roll hur mycekt volymprodukter man hade i håret för det la sig på en gång för att det blev för tungt.

Nu ska jag strax byta om och gå och träna :)

Ovido - Quiz & Flashcards