Alla inlägg den 13 januari 2009

Av Linda Källberg - 13 januari 2009 21:22

Var och handlade förrut och gud vad mycke det blev. Jag kom ut ifrån affärn med fyra fulla påsar haha är det kalas så är det ;)

Sitter i soffan nu och försöker plugga på ett prov som vi har i morgon och det går inte så bra, känner mig helt ointresserad.. Jag gorde ordning fika som ja ha suttit och käkat på nu medans ja pluggat, trodde ja skulle bli mer motiverad då men näe inte ens de hjälpte :P

Aja jag ska försöka få in lite mer! Och sen blir det till att krypa ner i sängen och vänta in min älskling som är och tränar :)

Puss & god natt!


ge mig sommar.. 

Av Linda Källberg - 13 januari 2009 16:53

I morse började vi inte förns tio så fick lite sovmorgon, sköönt :)

Hade näthandel c första lektion och sen fick vi en kort rast och då passade jag, matilda och malin att gå och käka lunch. Sällan man blir hungrig på en gång man kommer till skolan även fast man typ nyss ätit frukost :P

Efter vi käkat klart hade vi personligförsäljning och sen fick vi lunch och då gick vi in till stan en sväng. Jag köpte ett linne på gina och malin present på cleo till sin lilla syster som fyller år i morgon :) Jag hittade en jätte söt piercing till naveln där också som ja la undan. Så får gå förbi där och köpa den nu någon dag den här veckan, kanske på lördag när matilda jobbar ;D

Efter vi varit i stan gick vi tillbaks till skolan och hade svenska och sen slutade vi!

Ikväll ska jag låna älsklingens bil, vilket jag gör varje dag nu känns det som haha ;P Men ska faktiskt åka till willys ute i birsta och storhandla inför helgen! På lördag blir det middag och lite fest här hemma med tjejorna och sen på söndag då fyller jag ju år så då kommer släkten hit :D

Kommer blir riktigt skoj, är ju bara matilda och ziri utav tjejorna och mamma, elin och mormor ifrån släkten som varit hemma hos oss ;)

Har ju tänkt länge att vi ska ha någon slags inflyttningsfest men det har varit fullt upp med allt annat så har inte funnits något läge för det. Plus att det är inte förns nu vi fått någon ordning här hemma från all renovering. Det finns fortfarande lite saker kvar att göra/köpa men det tar vi med tiden!

Så en inflyttningsfest kommer nog snart det med :)


Men nu ska jag sluta skriva och börja med maten! Byye


Ovido - Quiz & Flashcards