Direktlänk till inlägg 13 januari 2009

tisdag

Av Linda Källberg - 13 januari 2009 16:53

I morse började vi inte förns tio så fick lite sovmorgon, sköönt :)

Hade näthandel c första lektion och sen fick vi en kort rast och då passade jag, matilda och malin att gå och käka lunch. Sällan man blir hungrig på en gång man kommer till skolan även fast man typ nyss ätit frukost :P

Efter vi käkat klart hade vi personligförsäljning och sen fick vi lunch och då gick vi in till stan en sväng. Jag köpte ett linne på gina och malin present på cleo till sin lilla syster som fyller år i morgon :) Jag hittade en jätte söt piercing till naveln där också som ja la undan. Så får gå förbi där och köpa den nu någon dag den här veckan, kanske på lördag när matilda jobbar ;D

Efter vi varit i stan gick vi tillbaks till skolan och hade svenska och sen slutade vi!

Ikväll ska jag låna älsklingens bil, vilket jag gör varje dag nu känns det som haha ;P Men ska faktiskt åka till willys ute i birsta och storhandla inför helgen! På lördag blir det middag och lite fest här hemma med tjejorna och sen på söndag då fyller jag ju år så då kommer släkten hit :D

Kommer blir riktigt skoj, är ju bara matilda och ziri utav tjejorna och mamma, elin och mormor ifrån släkten som varit hemma hos oss ;)

Har ju tänkt länge att vi ska ha någon slags inflyttningsfest men det har varit fullt upp med allt annat så har inte funnits något läge för det. Plus att det är inte förns nu vi fått någon ordning här hemma från all renovering. Det finns fortfarande lite saker kvar att göra/köpa men det tar vi med tiden!

Så en inflyttningsfest kommer nog snart det med :)


Men nu ska jag sluta skriva och börja med maten! Byye


 
 
Ziri

Ziri

14 januari 2009 11:06

Åh, ska bli sååå himla mysigt!! :D
Bingolotto på söndag, eller!? :D

http://zems.blogg.se

 
Linda

Linda

14 januari 2009 14:26

Självklart gumman :D Haha det är vårat nya söndags nöje nu ;)

http://lindak.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda Källberg - 28 februari 2009 17:48

Japp nu har jag bytt till blogg.se :D Tycker bloggagratis är så fult och stelt så nu har jag äntligen bytt! Syrran gjorde en jätte fin design men så klart så var jag där och mixtra till det och råkade ta bort allt så nu får det bli en enkel vanlig de...

Av Linda Källberg - 27 februari 2009 12:59

Ååh äntligen är det lov :)   Idag har jag tvättstugan också håller jag på storstäda hela lägenheten. Har nyss dammsugit, dammtorkat överallt så nu är det bara golven som ska skruras! Jag är på ett riktigt städ humör idag känner jag, hehe har ganska s...

Av Linda Källberg - 26 februari 2009 19:35

I dag började vi klockan nio och då hade vi studiebesök på sundsvalls tidning vilket var rätt så kul faktiskt. Eller det var nog bara för att min grupp vann tävlingen om att göra den bästa framsidan på sundsvallan hahaa ;P Vi vann en varsin t-shirt o...

Av Linda Källberg - 25 februari 2009 19:29

Ja nu är det klart att robin ska fara till thailand/indonesien! Han ska dit och hälsa på en kompis och jobba där ett tag, så han far troligen i slutet på april. Och sen får vi se hur det blir om han kommer hem igen efter en månad eller om jag åker ti...

Av Linda Källberg - 25 februari 2009 15:44

I dag började jag inte förns halv två :) Sov till halv tio och då klev jag upp och klädde på mig för att gå ut och gå. Lallalaaa vad härligt det var, kändes verkligen uppfriskande! Älskar att gå ut och gå i raskt takt, lyssna på hög musik och bara ...

Ovido - Quiz & Flashcards