Alla inlägg den 25 januari 2009

Av Linda Källberg - 25 januari 2009 15:05

Igår var jag ju och kollade på robins match. Satt med hans mamma, ingemar och hugo :) Och dom vann med 12-6 :D

Efter matchen for jag och robin och käkade pizza och sen for vi hem tills hans mamma och umgicks med dom hela kvällen! Vi kollade på lets dance och en film och sen så stannade vi kvar och sov över ute i deras stuga :)

Sov till elva i morse och gud vad skönt jag har sovit i natt! Jag älskar den där sängen, man sover som en pinsessa i den och robin säger samma sak men det är nog för att vi är van vid att sova i våran säng som inte alls är nå skön. Den har till och med gått sönder så nu har vi fått tagit bort benen på den så att sängen är på golvet nu :P Men vi ska köpa en ny, har hittat en skit fin på ikea som vi är riktigt förtjust i :)

Är hemma nu. Har precis duschat och gjort kaffe så ska dricka upp de nu och sen ska jag måla om mina naglar tänkte jag. Dom ser förjävla ut just nu, jag tycker naglacket slits bort och blir fult efter bara en dag :S

Robin är och spelar innebandy nu men kommer nog hem strax och då ska vi fara tillbaks till hans mamma. Är bjuden på middagen där ikväll :)

Ovido - Quiz & Flashcards