Alla inlägg den 24 januari 2009

Av Linda Källberg - 24 januari 2009 15:00

Igår blev det ingen skola för mig. Hade en enda lektion på morgon så det kändes lite små drygt att kliva upp tidigt bara för att gå på den.. Ligger ändå bra till med min hemsida som jag håller på med så det kändes inte som att jag missade något direkt! Skönt att få sova ut ;D

Jag tog mig prommis upp till mamma och hälsade på en stund. Therese och melwin var också där :) Och jag och melwin lånade elins dansmatta, haha melwin stog och diggade som bara den. Sötproppen!

Jag åt årets första semla igår också ;)

Sen gick jag hem och tvättade lite och vid fem for jag och robin hem till mormor för att fira hon. Hon bjöd på jätte god mat :) Hon hade gjort egen potatissallad också åt vi kött, sallad och vitlöksbröd till det!

Vi var där till sju ungefär och då for vi till danne och ziri en sväng. Och sen skjutsade robin mig till lisa vid åtta tiden.

Blev för fest där med hon och matilda :) Och lite senare kom johan, niklas och alex dit också. Vi delade taxi med dom ner till stan kring tolv och då blev det stadshuset :D Jag hade riktigt kul där inne, dansade som en tok haha det var så jävla kul! Var där till två ungefär och då avslutade jag och lisa med subway innan vi drog hem ;)

Tack för kvällen brudar! :D


I morse vaknade man upp och hade lite smått ont i skallen men inte alls så illa som det hade kunnat varit så jag ska inte klaga :P Vart ganska lugnt ändå med drickandet igår, vart en skön och lagom fylla :)

När klockan var halv tio kunde jag bara inte låta bli att väcka robin. Var sjukt puss sugen på han då :D

Vid elva klev vi upp och då for jag till ica och handlade lite till frukosten. Malin satt i kassan och hon såg ganska så sliten ut från igår hehe hua stackare som var tvungen att kliva upp och jobba i morse ;P

Har varit till mormor och ätit lunch med hon och elin idag. Riktigt mysigt :)

Nu har jag nästan nyss kommit hem. Ska strax åka till skönsberg och kolla på robins match! Dom möter timrå idag så det kan nog bli en tuff match :P

Men nu ska jag städa lite. Har inte ens bäddat sängen idag :O Hahaa det tycker jag är ett måste! Ska vara ordning och reda ;)



Ovido - Quiz & Flashcards