Alla inlägg den 4 januari 2009

Av Linda Källberg - 4 januari 2009 18:14

Hallu :)

Igår kväll var jag bara hemma och tog det lugnt. Bjöd hem matilda på middag och myskväll  men då skulle hon bort till sin farmor och farfar på middag så det blev inget, men då tänkte vi gå på bio senare istället men då gick det ingen bra så det sket sig det med. Typiskt!

Så jag blev hemma med robin och danne. Kollade lite på körslaget och sen skulle killarna promt se på hockeyn, trååk! Haha jag hatar att kolla på hockey när det inte ens är nå roligt lag som spelar :P

Så jag satt mig vid datorn och nördade i typ två timmar. Satt och läste en massa olika bloggar, sådana som jag aldrig brukar ta mig tid att läsa annars.


I dag har jag varit i birsta med mamma, therese, elin och melwin. Vi har haft jätte mysigt :) Har fikat och shoppat lite. Jag fick ju presentkort på ikea i julklapp så jag har handlat en ny matservis och glas för dom pengarna idag.

Sen när vi var klar med allt skjutsade vi hem therese och melwin och sen följde jag med mamma och elin hem hit till dom. Och gud vad jag älskar att vara här :D Jag har ätit middag med dom och sen passade jag på att ta mig ett bad och gud så skönt det var haha jag låg där över en timme. Var så skjut avslappnade! Blir långt mellan gångerna man badar nu eftersom vi bara har dusch hemma :P

Mamma håller på koka kaffe så vi ska snart fika.

Robin är ute i viforsen hos stoffe ikväll och hjälper han att möblera också skulle dom dricka några öl och så, så han ska stanna kvar där tills i morgon och då var det tänkt att vi skulle sova på varsina håll i natt men då ville han att jag ska komma och sova där med han. Och eftersom jag inte har något annat för mig och hatar att sitta hemma helt själv så ska min söta lilla mamma skjutsa mig dit lite senare ;)

Men nu först ska vi fika och sen ska jag prova elins dansmatta ;P

Puss!

Ovido - Quiz & Flashcards