Alla inlägg den 16 januari 2009

Av Linda Källberg - 16 januari 2009 15:17

I dag var några lektioner inställda och skulle inte börja förns halv två. Så vid halv tolv gick jag ner till stan med matilda och mötte malin. Vi käkade lunch på charm och sen gick vi till flott och där har dom ju utförsäljning på allt nu så det var nästan propp fullt där inne. Matilda och jag trängde in oss i ett omklädningsrum och provade jeans. Jag fastnade direkt för ett par svarta fin byxor/jeans. Så jag köpte dom och sen skyndade vi oss till naturen men då när vi är där kommer jocke på att naturen var fram flyttad och hade redan varit :O Haha snacka om vilken bra koll man har. Något less vi var, vi stressade som fan inne på flott för att komma i tid. Matilda hann inte ens prova klart :P

Aja jocke skjutsade in oss till stan så att vi slapp gå hela vägen tillbaks i det här förbaskade kalla vädret!

Vi gick tillbaks till flott så matilda fick hitta ett par jeans hon med och sen gick vi en sväng på stan. Och då träffade vi lovisa, emelie och sanna :)

Nu har jag nyss kommit hem. Min söta mormor skjutsade hem mig ifrån stan. Hon hade varit och handlat allt till tårtan som hon ska baka till mig tills på söndag :D

Nu ska jag vänta tills min älskling kommer hem och då ska vi åka till solariet en sväng , lämna tillbaks tre filmer på hemmakväll som skulle ha varit inlämnad i tisdags :O Haha jaja vi får väl betala bötern då, man kan ju inte komma ihåg allt jämt ;P

Sen efter det ska vi åka ut till alnö en sväng. Blir bara lugnt för min del ikväll. Tjejorna ska gå ut men jag hoppar det, kommer vara helt död på söndag när släkten kommmer om jag festar både fredag och lördag.. Man vill ju vara någorlunda pigg när man ska ha kalas :P

Peppa tills i morgon istället ;D


Ovido - Quiz & Flashcards