Alla inlägg den 9 januari 2009

Av Linda Källberg - 9 januari 2009 19:26

Sitter och kikar runt på olika slags spa nu. Jag ska nämligen få ett sånt utav mamma när jag fyller år men har lite svårt att bestämma mig för vilket jag vill ha! Det kommer iaf bli ett sånt som jag kan gå tillsammans med robin på :)

Vi har precis ätit. Blev kycklingsallad idag och gud vad gott det var, den smakade precis lika dant som coffe house salladen :D

Ja ni ser ju själv på bilden vad smarrig den ser ut ;P


Men nu ska jag mysa med älsklingen innan det är dag för att gå på bio med matilda, åh gud så mysigt det ska bli! Ser verkligen fram i mot bio ikväll :D


Av Linda Källberg - 9 januari 2009 15:49

Ja jag kan ju börja med att skriva om natten som var, haha jag har sovit två timmar helt sjukt! Varken jag eller robin kunde somna igår, det var helt omöjligt. Robin gav upp efter ett tag och tände lampan, satt sig upp och läste tidningen och sen låg vi och pratade och myste en bra stund och vid två går robin upp och gör fika haha snacka om att göra allt annat än att sova. Men vad gör man då när det inte går :O

Idag har vi iaf fått svaret på varför vi inte kunde somna! Det var fullmåne i natt så det var tydligen fler än vi som var vaken :P


Jag kom iaf upp i morse. Matilda hade sovit över så jag väntade på hon tills hon var klar så vi kunde göra sällskap till skolan. Kom dock en halv timme sent, men som sagt bättre sent än aldrig ;)

Vi hade näthandel första lektionen och sen mentors tid och sen på lunchen gick vi in till stan på intersport. Jag skulle byta mina träningsbyxor som jag fick i julklapp men det fanns inga storlekar kvar så då kom jag på att jag kan ju kika på ett par träningsskor då och jag hittade ett par jätte fina så jag köpte dom då istället :) Perfekt för jag var igentligen mer behov utav ett par nya såna! Sen gick vi till skolan och hade religion vilket var världens jobbigaste lektion. Jag satt till och med över för att jag skulle bli klar med mitt arbete om buddhismen. Är grymt skönt att jag fick det klart, behöver jag inte tänka på det nå mer..

Naturkunskapen blev inställd i dag så vi slutade lite tidigare idag.

Mamma och mormor kom och hämtade mig på skolan och då följde jag med dom och handla lite mat. Jag handlade lite saker till middagen och godis som jag ska ha ikväll när jag och matilda ska på bio. :D Vi ska se premiären på den nya wallander filmen. Var in och bokade biljetter igår och då fanns det typ 8 platser kvar haha snacka om fullsatt salong :P


Nu ska jag ta mig nått att fika. Blir sen middag för oss idag så jag måste ha något i magen nu så att jag klarar mig till middagen :)

Puss!


Ovido - Quiz & Flashcards