Alla inlägg den 22 januari 2009

Av Linda Källberg - 22 januari 2009 21:48

I dag började jag halv tio. Hade samhälle och historia innan lunch och sen på lunchen gick jag, matilda och malin en sväng på stan. Jag köpte present till mormor som fyller år i morgon :) Också hittade jag en skit söt plånbok på glitter, jag köpte den aldrig men är lite små lurig på om jag kanske ska göra det i morgon ;P

När vi var klar på stan gick vi tillbaks till skolan och skrev provet och det gick jätte bra, jag var lite närvös innan för det kändes som att jag hade glömt allt men nejdå det gick bra :)

I dag bestämde jag mig för att jag ville ha mc donalds till middag, har varit sugen på det hela veckan så tänkte att jag måste bara ha det idag och självklart blev de det :D Älsklingen köpte med sig de när han for hem ifrån jobbet och gud vad gott det var haha ;P

Ikväll har jag kollat lite på timrå matchen med robin. Dom vann med 4-1 mot brynäs så det var kul!

Tänkte kika lite i hm katalogen nu och se om jag hittar något fint. Är jätte sugen på att köpa en massa sommar toppar, hehe kanske lite tidigt att tänka på det nu men iaf ;)

Puss!

Ovido - Quiz & Flashcards