Alla inlägg under december 2007

Av Linda Källberg - 1 december 2007 12:21

Igår var jag på praktiken fram till tre och då for jag till jobbet. Haha jag måste berätta en grejj, jag ringde en säljare och frågade hur hon ville jobba till veckan. När jag pratar med hon så kom jag att tänka på lena som är med i bonde söker fru, hon pratade precis som hon och det var samma röst och allt. Ja sen så lägger jag på då säger sandra så här. Vet du vem du pratade med nu ? Jag bara näe.. Det är ju lena som är med i bonde söker fru. Haha jag höll på garva ihjäl mig, jag kan inte tänka mig hon vara en som åker runt till folk och försöker sälja dammsugare :P Haha !

Kom hem vid åtta och då var jag helt slut. Kollade på idol och sen blev det sängdags för mig..


I dag är jag på väldigt bra humör, kanske för att jag har fått sovit ut för en gångs skull hehe ;P

Nu ska jag gå upp och fika lite, måla naglarna och plocka ihop i mitt rum. Har kläder över allt, usch jag hatar när det är stökit!


I kväll ska jag till lisa på fest :) Kommer nog bli riktigt kul, verkar som att det är mycket folk som ska dit !

Ha en bra kväll allihop för det tänker jag ha ;) mihiii puss på er ´




Ovido - Quiz & Flashcards