Direktlänk till inlägg 19 januari 2009

måndag

Av Linda Källberg - 19 januari 2009 11:31

Lite grann om helgen!

I fredags när vi for till robins pappa och hälsade på så blev vi bjudna på middag där med dom! Är alltid lika trevligt och mysigt att umgås med dom :)

Sen när vi kom hem bakade jag muffins till kalaset som jag hade igår också

kollade vi lite på lets dance!

I lördags hade jag tvättstuga på dan. Och sen på kvällen kom tjejorna hit :)

Vi åt tacos och sen blev det kaffe och efterrätt. Var riktigt roligt att träffa alla, händer inte så ofta nu för tiden..

Jag fick jätte fina presenter utav dom också :D Ett frisör shampoo, mango body lotion och en skit fin piercing till naveln. Åh tack alla igen :D <3

Vi var hemma hos mig till tolv ungefär, de flesta for hem men jag och matilda drog vidare till svenssons och där träffade vi en massa trevligt folk som vi satt och surrade med :) Dom stängde två och då kände vi att vi inte orkade betala in oss någonstans för en timme så det fick bli hemgång då. Matilda gick med mig en bit hem och sen tog hon en taxi hem till haga. Hjärtat tack för kvällen och allt, du är bäst :D


Igår fyllde jag år! Så nu är det endast ett år kvar tills man är 20, haha gud vad gammalt :O Snacka om att tiden går fort, man är liksom som vuxen nu. Har tagit körkort, flyttat hemifrån tillsammans med världens bästa pojkvän och bara om några månader så tar man studenten och då är det dags att gå ut i det verkliga livet och börja jobba. Haha herregud det känns lite overkligt ;P

Min födelsedag var verkligen toppen!

Dagen började med att jag vaknade upp tillsammans med min älskling. Vi låg och myste en bra stund och sen fick jag ett skit fint halsband utav han :D Åh gubben du är bäst :)

Klockan ett kom släkten hit. Mormor hade med sig tårtan som jag hade beställt utav hon. En blåbärsbakelsetårta :)

Jag fick verkligen jätte fina presenter utav alla :D Bland annat en skit fin kamera, ett spa paket som jag och robin ska gå på på allahjärtans dag ;D , pengar, kokbok och presentkort på gina :)

Vi hade främmande fram till halv fem ungefär och sen vid sex var jag och robin bjudna på middag och bingolotto kväll hos danne och ziri :)

Vi fick potatisgratäng och fläskfile och det var hur gott som helst! Och sen som vanligt när man är hemma hos dom så får man alltid en jätte god efterrätt efter maten hehe sötnosar :)

Vi vann dock ingenting på bingolotto så det var lite surt men vi hade en super mysigt kväll tillsammans iaf! :D


Lite bilder ifrån kalaset!



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda Källberg - 28 februari 2009 17:48

Japp nu har jag bytt till blogg.se :D Tycker bloggagratis är så fult och stelt så nu har jag äntligen bytt! Syrran gjorde en jätte fin design men så klart så var jag där och mixtra till det och råkade ta bort allt så nu får det bli en enkel vanlig de...

Av Linda Källberg - 27 februari 2009 12:59

Ååh äntligen är det lov :)   Idag har jag tvättstugan också håller jag på storstäda hela lägenheten. Har nyss dammsugit, dammtorkat överallt så nu är det bara golven som ska skruras! Jag är på ett riktigt städ humör idag känner jag, hehe har ganska s...

Av Linda Källberg - 26 februari 2009 19:35

I dag började vi klockan nio och då hade vi studiebesök på sundsvalls tidning vilket var rätt så kul faktiskt. Eller det var nog bara för att min grupp vann tävlingen om att göra den bästa framsidan på sundsvallan hahaa ;P Vi vann en varsin t-shirt o...

Av Linda Källberg - 25 februari 2009 19:29

Ja nu är det klart att robin ska fara till thailand/indonesien! Han ska dit och hälsa på en kompis och jobba där ett tag, så han far troligen i slutet på april. Och sen får vi se hur det blir om han kommer hem igen efter en månad eller om jag åker ti...

Av Linda Källberg - 25 februari 2009 15:44

I dag började jag inte förns halv två :) Sov till halv tio och då klev jag upp och klädde på mig för att gå ut och gå. Lallalaaa vad härligt det var, kändes verkligen uppfriskande! Älskar att gå ut och gå i raskt takt, lyssna på hög musik och bara ...

Ovido - Quiz & Flashcards