Alla inlägg den 1 februari 2009

Av Linda Källberg - 1 februari 2009 18:55

Igår hade jag en skit mysig kväll! Var ju ut och åt med mamma och therese vid fem. Det blev bite line, alla tre var så sugen på taco buffen, hehe så jäkla gott ;) Vi hade jätte trevligt, satt och pratade en massa gamla minnen osv. Alltid lika kul :)

Sen skjutsade mamma hem mig. Och då blev det mys kväll med älsklingen :) Vi kollade på körslaget, wallander och drack lite vin. Vid nio tiden kom jag på att jag måste ha godis! Man kan inte sitta hemma på en lördag kväll och inte ha godis :O Men varken jag eller robin kunde åka och handla eftersom vi hade druckit vin och gå till ica var jag inte alls nå sugen på för att det var så förbaskat kallt så jag vart utan godis :/

Men annars förutom det så hade jag en toppen kväll :D


Idag köpte jag och robin en varsin sallad ifrån coffe house till lunch! Mumms :) Vid ett tiden skjutsade jag ner honom till bussen. Han skulle åka med laget till brunflo och spela match!

Sen for jag hem igen och dammsög och torkade golv så nu blänker golvena här hemma ;) Efter det for jag och matilda ut till willys och handlade lite. Och sen hem till mig för att färga matildas hår och det vart jätte fint på hon :)

Och självklart så fikade vi lite också, hihii blev kaffe och daimtårta!

Nu har jag precis duschat och smörjt in mig med min älskade mangokräm. Gaah jag skulle kunna käka upp den för att den luktar så gott. Haha jag har haft den i typ två veckor och den är nästan slut nu ;P

Ikväll blir det beck. Kommer inte ihåg vilken det var men det var någon sån som skulle gå på tvn ikväll. Älskar att kolla på dom filmerna även fast man redan har sett alla :)


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards