Alla inlägg den 15 februari 2009

Av Linda Källberg - 15 februari 2009 18:13

Åh jag måste börja med att berätta om hur mysigt vi hade igår :D

Dagen började med att jag fick fika på säng av min älskling och sen for vi och uträttade lite ärenden ;) Strax före fyra for vi ner till zanzspa. Då när vi kom dit fick vi en varsin morgonrock och en handduk, så vi gick till ett litet rum och bytte om till badkläder och satt på oss morgonrocken och sen fick vi gå till varsina rum för att få våra behandlingar! Robin hade en nack och ryggmassage och jag hade en ansiktsbehandling, och det var hur skönt som helst. Man kände sig som en ny människa efteråt :)

När vi var klara fick vi gå in till relax rummet och bubbla, basta och bara mysa med varandra. Dom hade dukat fram en fruktbricka och ljucie till oss också som vi åt där inne! Aa gud vi hade det verkligen hur härligt som helst ;D

När vi kände oss nöjda for vi hem och drack champange och lagade en riktigt god middag och sen blev det myys utav resten av kvällen!

Vart en helt perfekt alla hjärtansdag <3


Idag har jag tvättat och städat. Ganska så tråkigt, men sånt som måste göras ibland :P Känns skönt nu efteråt!

Oops nu kom pizza gubben med våra pizzor så måste avsluta här nu..

Puss :D



Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards