Alla inlägg den 21 februari 2009

Av Linda Källberg - 21 februari 2009 21:39

I morse när jag vaknade klev jag upp och gjorde frukost till mig och mitt lilla hjärta :D

Efter vårat frukostmys for vi och daniel till sidsjön och gick ett varv runt där. Var jätte skönt, var bara fyra minus men hade ju gärna fått varit 25 plus, höhö ;)

Vid fyra for vi hem till mamma och elin och åt middag med dom och therese, micke och lilla melwin :) Vi åt jätte god mat och sen fikade vi kaffe och kladdkaka till efterrätt, myys :D

Vi var där till halv sju och sen skjutsade jag robin och daniel ut till viforsen. Dom skulle bada tunna och dricka öl där med grabbarna ikväll. Vart nästan lite avundsjuk på dom, vill också bada bad tunna ;P

Men jag har det mysigt och bra ändå jag! Matilda är här, vi sitter och dricker vin, äter godis och surrar en massa :) Blir nått glas till och sen ska vi gå ner till stan och kolla läget om det är nå drag någonstans.. PUSS ;)

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards