Alla inlägg den 6 februari 2009

Av Linda Källberg - 6 februari 2009 17:52

Just nu sitter jag på toalettgolvet och bloggar haha jag fryser som en gris och då är det jätte skönt att sätta sig här inne på golvvärmen :) Jag sitter dessutom och äter godis här inne, är jätte hungrig och det är över en timme kvar tills vi ska gå ut och äta ;P

Robin har nyss farit ner till daniel och ziri så jag är lite rastlös just nu.. Men snart så blir det myys med flickorna :D

Av Linda Källberg - 6 februari 2009 13:24

I morse klev jag upp åtta och åt frukost och fixade mig lite snabbt och 20 över kom mamma och hämtade mig. Hon skjutsade mig till skolan och då skrev jag provet i näthandel och det gick jätte bra :) Var bara jag och tre till som gjorde provet idag så jag kände mig extra duktig bara för att jag var en utav dom haha ;P

Sen gick jag hem. Hade bara den lektionen idag så jag skippade att duscha och fixa mig i morse, kändes lite drygt att kliva upp och göra det när man ändå bara skulle gå hem när provet var klart..

När jag kom hem gjorde jag våfflor, ååh vad jag älskar den maträtten. Har ätit det två dar i rad nu hehe, har hittat ett jätte gott recept på dom så dom blir riktigt krispiga ;P

Efter jag käkat min lunch for jag med mamma till ica och handlade lite och sen följde jag med hon hem och fikade också lånade jag hennes hem telefon lite. Jag måste få tag i ett jobb, det här går inte! Jag har ringt alla butiker, mataffärer, cafe, hotell plus att jag har lämnat in typ 20 cv på alla möjliga ställen men ändå inte lyckats fått tag i något :O Det är helt sjukt vad svårt det är att få tag i jobb idag, man måste känna någon verkar det som för att få in en fot någonstans. Nästan alla jag har ringt har sagt att kanske till sommarn och att jag ska höra av mig då men det är ju för guds skull nu som jag måste ha ett jobb. Åh jag blir galen snart!


Aja nog om det. Idag är det fredag och det betyder att det är helg :D

Ikväll ska jag gå ut och äta med matilda och lisa :) Hihii, ska bli riktigt myysigt!

Nu blir det städning och sen ska jag ta mig en dusch ;)

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards