Alla inlägg den 25 februari 2009

Av Linda Källberg - 25 februari 2009 19:29

Ja nu är det klart att robin ska fara till thailand/indonesien! Han ska dit och hälsa på en kompis och jobba där ett tag, så han far troligen i slutet på april. Och sen får vi se hur det blir om han kommer hem igen efter en månad eller om jag åker till han direkt efter min student och att vi bor där några månader. Det beror alldeles på men troligen så blir det så att jag åker till han, det är det vi hoppas på :)

Håller på att hitta någon som kan hyra våran lägenhet från då när robin åker och ett halv år framåt. Han kan ju inte stå och betala för den medans han är där så skulle ju vara perfekt att hyra ut den under den tiden!

Så då när han åker så flyttar jag hem till mamma och bor där en och en halv månad, sen då så är tanken att jag åker till min älskling med flyget som går direkt efter min student :D


Ååh kan ni tänka er att vi ska vara i från varandra i en och en halv månad :O Jag kommer sakna han så sjukt mycket! Vi har ju liksom mer eller mindre bott ihop nu i sju månader så det kommer verkligen bli tomt :/

Men jag vet att robin verkligen vill det här och att han hade planerat att åka och göra det här i höstas men då när han träffade mig ville han satsa på oss först och göra det här längre fram och nu har han fått den här möjliheten igen att åka så självklart ska han göra det! Jag kommer ha mycket här hemma med allt med studenten och så, och syrran ska få bebis så jag tror nog det kommer gå bra och tiden kommer bara rulla iväg. Och tänk vad roligt det kommer att bli när vi träffas igen, hahaa gud vad vi kommer vara som nykär då och pussa på varandra dygnet runt :D


Är ju lite tråkigt att han måste åka så tidigt och inte kan vara med på min student. Men nu är det som det är och jag tänker inte stå i vägen för hans drömmar och funkar allt som det ska så kommer vi kunna njuta av att bo utomlands tillsammans några månader vilket skulle vara en upplevelse! Det är nu när man är ung man ska passa på att resa :)

Av Linda Källberg - 25 februari 2009 15:44

I dag började jag inte förns halv två :)

Sov till halv tio och då klev jag upp och klädde på mig för att gå ut och gå. Lallalaaa vad härligt det var, kändes verkligen uppfriskande! Älskar att gå ut och gå i raskt takt, lyssna på hög musik och bara få rena ur sig alla tankar. Och sen när man kommer in är man ju såå mycket piggare ;)

Hade en jätte skön förmiddag för mig själv. Duschade länge, gjorde peeling och hårinpackning och fixade mig i lugn och ro. Åt lunch och sen strax efter ett traskade jag till skolan och träffade matilda :)

Vi kollade på en jätte dryg film på historian, höll nästan på att somna :P Sen var det meningen att vi skulle jobba med årsredovisningen med eva men det var bara jag och matilda där så vi fick sluta..


Nu ska jag ringa pappsen och gratulera han på sin födelsedag :) byeee 


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards