Alla inlägg den 16 februari 2009

Av Linda Källberg - 16 februari 2009 15:20

Igår kväll när jag och robin satt och spelade bingo lotto så plingar det på dörren och då var det matilda och elvis som kom :D Jag fick alla hjärtansdagspresent utav hon, ååh gumman du är så söt! Jag älskar dig :)


I morse klev jag upp tidigt som satan, usch jag hatar att börja halv nio :/ 

Hade samhälle första lektion och då skulle man planera inför mässan som är i morgon..  Jag, malin och matilda satt och velade fram och tillbaks på hur vi skulle göra. Vi har verkligen en dålig framförhållning på det här med uf, vi har inte fixat någonting. Jävligt dåligt av oss!Och det är jätte mycket som ska ordnas med våran monter och saker som ska köpas in, allt ska igentligen vara klart tills ikväll men vi har inte ens börjat :O Vi gav upp i morse när vi insåg hur mycket det är och att tiden vi har knappt räcker till. Så det blir ingen mässa för våran del. Känns skit!!

Aja, vi slutade efter lunchen och då gick vi in till stan. Matilda fixade praktikplats och jag gick och pratade lite med chefen på almidor där jag ska vara :)

Ska strax gå och träna med matilda och lisa! Måste träna bort alla onyttigheter som jag har proppat i mig i helgen ;P

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards