Alla inlägg den 13 februari 2009

Av Linda Källberg - 13 februari 2009 15:20

Äntligen helg :D

Idag har jag hunnit med mycket! Vid tio åkte jag med mamma ner till stan. Lämnade in några cv på lite olika ställen också fixade jag en praktikplats så nu är det klart. Blev almidor cafe :) Stog och pratade med chefen där i nästan 20 minuter, hon var jätte gullig så det känns bra och jag ser faktiskt framemot att ha praktik nu. Det gjorde jag inte förut kan jag lova.. :P

Efter det for jag med mamma hem till therese och melwin och hälsade på :D Hade jätte mysigt! Vi bytte alla- hjärtansdags presenter, fikade också busade jag med mitt lilla charmtroll. Han har blivit så stor :O Han springer för fullt och nu har han börjat prata lite också :)

Therese hjälpte mig att göra en blogg också. Den är inte riktigt klar, men snart så :D Efter mysandes hos dom for jag ner till stan och shoppade lite grann och nu har jag nyss kommit hem! Älsklingen kommer snart hem och då ska vi åka ut till solariet och handla lite vin till helgen ;)


Kolla vilken söt nalle jag fick utav therese, micke och melwin i alla-hjärtansdags prsesent :D




Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards