Alla inlägg den 18 februari 2009

Av Linda Källberg - 18 februari 2009 21:00

I dag har jag varit hos tandläkaren. Var en 19 års kontroll så det var alltså mitt sista gratis tandläkarbesök idag :P

När jag var klar där for jag med mamma och handlade lite mat och sen skjutsade hon mig till friskis. Körde power walk på gymmet och det var jätte skönt att få ta ut sig :) Behövde jag verkligen! Är så mycket tankar och funderingar som snörrar i mitt huvud nu så var skönt att få rensa ur sig lite..

Efter middagen for jag och robin hem till carina och ingemar och hälsade på :D

Dom ville fira mig för att jag fyllt år så dom hade köpt en present till mig, ih sötisarna :) Också fick jag och robin ett varsit porslinshjärta som alla hjärtansdags present, skit fina! :D

Vi fikade och satt och pratade ett bra tag och nu har vi nyss kommit hem. Blev en riktigt trevlig onsdags kväll :)

Hehe oj nu ringer matilda så det är bäst jag svarar ;) ciaaao

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards