Alla inlägg den 17 februari 2009

Av Linda Källberg - 17 februari 2009 18:39

Jag kan ju börja med att berätta att det blev ändrade planer igår om mässan!

Började med att jag berättade för robin hur läget var och att allt kändes skit för att vi inte hade fixat något inför mässan. Och då sa han många kloka ord och fick mig att tänka om och byta inställning på det hela. Så jag ringde tjejorna och fick dom med på att vi kör på en ändå!

Vi delade upp allt som skulle fixas vilket var lite grann.. Robin var så himla söt och fixade en jätte söt nalle phu tapet åt oss :)


I morse klev jag upp väääldigt tidigt! För vid sju var vi tvugna att vara ute på gärde och fixa ordning allt så det var klart innan nio då mässan skulle öppnas.

Så vi åkte med robin dit då vid sju när han skulle fara på jobbet.

Jag tycker vi fick till våran monter jätte bra med tanken på att allt var så oplanerat :P

Dagen har varit jävligt dryg där ute med tanken på att vi var där från klockan sju till fem. Man känner sig måttligt trött nu kan jag lova. Men man får väl ta det då, vi var iaf duktiga som var med idag ;)

Vill tacka min älskling för att han peppade mig och att han hjälpte till att fixa och skjutsa ut oss dit. Du är bäst gubben :D <3

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards