Alla inlägg den 12 februari 2009

Av Linda Källberg - 12 februari 2009 21:35

Nu har precis kommit hem ifrån träningen. Var på veckans roligaste och jobbigaste pass haha både jag och lisa skakade i kroppen för att man hade tagit i så mycket :P

Ska strax ta mig en varm dusch och sen blir det till att krypa ner i sängen och vänta på att älsklingen ska komma hem ifrån sin träning. Men nu först ska jag ta mig nått att fika! Puss & go'natt ;)


En sån här har jag köpt idag till vårat köksfönster :D

Av Linda Källberg - 12 februari 2009 12:14

Sitter hemma hos mamma nu! Ska låna hennes hemtelefon för att ringa och fixa en praktik plats. Har verkligen ingen aning om vart jag vill vara :O

Tänkte passa på att låna hennes badkar också! Jag och robin stog i duschen igår och pratade om att vi vill ha ett badkar. Synd bara att våran toalett är så liten ;P

Jag älskar att bada, när jag bodde hos mamma badade jag minst en gång om dan..

Men nu ropar mamma att fika är klart så måste avsluta här! Kanske skriver några rader ikväll ;)


Satt och kikade runt lite på gamla bilder på datorn också hittade jag den här :D Åh gud så liten melwin var här, han var bara någon timme gammal :)

Snart så kommer det en till liten plutt till världen också, ska bli hur mysigt som helst att få bli moster till en till! Hihii :D

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards