Alla inlägg den 2 februari 2009

Av Linda Källberg - 2 februari 2009 15:33

Idag började jag halv nio och slutade halv två. Är ganska sköna dagar nu när vi typ bara ha två lektioner varje dag.. 

Fick tillbaks samhällsprovet som jag gjorde i torsdags också och jag var nästan säker på att jag inte ens skulle få godkänt på det men tydligen så var det tillräckligt bra ändå för godkänt fick jag! Så det känns jätte skönt :)


Var meningen att jag och matilda skulle gå och simma nu klockan tre men hon var så trött så hon var tvungen att lägga sig och vila när hon kom hem. Riktigt tråkigt, skulle ha varit grymt skönt. Var jätte längesen jag simmade nu!

Är ju tråkigt att göra det själv så vi får ta det när lilla matilda är lite piggare ;P

Tänkte gå och köra ett pass på friskis istället. Är riktigt tränings sugen idag, känns som att jag har mycket energi i kroppen som måste ut ;)

Synd bara att det är så jääävla kallt ute! Får klä på mig flera lager med kläder för att jag inte ska frysa.. 

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards