Alla inlägg den 20 februari 2009

Av Linda Källberg - 20 februari 2009 22:23

I dag har jag umgåts med min kära lilla mor :)

Tog mig en prommenad till hon och hjälpte till att städa förrådet och där hittade vi grejor kan jag lova :P

Sen gick vi in och fikade kaffe och chokladmunkar, mumms! Också tog jag mig ett bad som alltid när jag kommer hem och hälsar på ;)

Efter badet tog vi en lång prommis till ica i nacksta och handlade. Mamma handlade sex matkassar så vi konstaterade att vi inte kunde bära dom hela vägen hem så mormor fick komma och hämta oss ;P 

Ikväll blev det myskväll hemma med min älskling! Vi har ätit tacos, druckit vin och nu kollar vi på lets dance :)


Också måste jag meddela att både min pengar på teleon och mina gratis sms har tagit slut ikväll så jag får be om ursäkt till er som smsat att jag inte har svarat..  Men jag fyller på telefon i morgon så jag svarar er då ;) 

Av Linda Källberg - 20 februari 2009 09:25

I natt har jag sovit jätte dåligt.. För det första så kunde jag inte somna igår kväll och sen när jag väl somnat så vaknar jag strax efter två av att älsklingen kryper ner under täcket hos mig. Då kom han hem ifrån jobbet, hua lill stackarn!

I morse klev jag upp sju och fixade mig och sen när jag skulle äta frukost kollade jag hur många grader det var ute och då är det 22 minus :O Fy fan vad kallt, jag ringde både mamma och mormor och kollade om någon av dom kunde skjutsa mig till skolan men nej :/ Så jag bestämde mig för att inte gå då. Jag hade fan frysit ihjäl plus att man känner att man inte missar så jätte mycket heller när man bara har en lektion men ja det blir ju inte så bra i längden..

Aja nu är det fredag iaf, hur skönt som helst :D

Får se vad jag hittar på idag. Tänker då inte sitta hemma hela dan, nu har jag ju liksom gjort mig klar och allt ;P

Skriver nog några rader ikväll! Puss på er


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards