Alla inlägg den 22 februari 2009

Av Linda Källberg - 22 februari 2009 13:57

Måste börja med att skriva att jag hade jätte trevligt igår med världens underbaraste matilda :D

Vi satt hemma hos mig och surrade på och hade jätte mysigt. Vid halv tolv kom robin hem och då satt vi och surrade ihjäl han hahaa, han tyckte vi skulle gå ner till krogen så han fick kolla på tv i lugn och ro men så lätt blev han inte av med oss ;) Vi gick ner 20 i ett och eftersom klockan var så mycket så ville vi inte betala in oss någonstans så vi gick en sväng till irish och var där till dom stängde vid två och sen avslutade vi våran kväll med efterlänktade subway!

Och satan vad gott det var, hahaa vi njöt verkligen när vi åt ;P


I dag är man lite smått seg.. Men som alltid dagen efter så kommer jag på att jag vill hitta på något, så nu har jag varit på affärn och handlat ingredienser till tekakor! Så nu har jag precis gjort degen så nu ligger den på jäsning :D

Lägger ut några bilder på oss från igår också :)

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards