Alla inlägg den 10 februari 2009

Av Linda Källberg - 10 februari 2009 18:55

Jag funderar starkt på att byta till blogg.se. Tycker att bloggagratis är en jätte tråkig och ful blogg :P

Känns som att blogg.se är mer personligt med sin egen design. Så vad säger du therese ? Det är nämnligen du som kommer att få hjälpa mig med den ;D


Nu har jag precis fikat lite kaffe och glass. Sitter och kikar runt lite på olika jobbannonser.Måste ha ett jobb nuuuu!

Jag har börjat leva ett snålt liv nu, det känns inte alls bra. Jag hatar att snåla! Jag är ingen snål människa utav mig och har alltid kunnat unna mig saker utan att behöva tänka så mycket på om jag har råd eller ej men just nu är läget som det är. Jag måste snåla för att kunna åka på den eventuella resan efter min student och det blir ju inte lättare av att jag inte har nå jobb :s

Men men jag vill mer än gärna uppleva den här "resan" så jag kommer att göra allt för att få ihop dom pengar som behövs. Ska det vara så illa att jag ska behöva leva på vatten och bröd tills dess så visst, jag är tjurig och har jag bestämt mig för en sak så blir det så ;P

Av Linda Källberg - 10 februari 2009 16:22

Får be om ursäkt för att det inte blev nå inlägg igår, men jag var inte alls nå pigg! Kände mig hängig och hade jätte ont i mellangärdet. Var jätte skumt :O

I dag har jag feber, har gått på alvedon hela dan för att jag skulle orka göra någonting.. Usch jag hoppas det bara är nå tillfälligt, vägrar att bli sjuk nu!

Har varit ut till birsta en sväng med mamma idag. Har handlat alla hjärtansdags presenter, en tröja, två toppar och ett linne :)

Också hittade jag ett par skit fina gardiner till köket som mamma köpte åt oss som alla hjärtansdags present :D

När jag kom hem gick jag upp till matilda och lånade deras strykjärn eftersom vi inte själv äger något :P Så nu har jag strykt och satt upp gardinerna och det vart verkligen jätte fint :) Passar perfekt till vårat kök! Tack mammsi <3

Nu ska jag fixa med middan, puss

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards