Alla inlägg den 11 februari 2009

Av Linda Källberg - 11 februari 2009 20:37

I dag morse hade jag en jätte skön lång morgon. Började inte förns tolv ;P

Hade naturkunskap första lektion och sen historia..

Kom hem vid halv fyra och då var man frusen kan jag lova, fy fan vad jag inte vill ha vinter nu! 

Ikväll har jag varit till solariet och städat och solat lite. Var jätte skönt att ligga där, höll nästan på att somna ;) Men det var nog inte så smart utav mig att sola med tanken på att jag hade feber igår. Känns som att den har kommit tillbaks nu :S Usch vad less jag är på att gå och vara sjuk till och från hela tiden. Går inte att träna heller så länge man har feber var varannan dag.. 

Efter solningen for jag och handlade lite mat och sen hem till mammsen och hälsade på en sväng :)

Ska strax se på efterlyst men nu först ska jag måla naglarna!  

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards