Alla inlägg den 8 februari 2009

Av Linda Källberg - 8 februari 2009 22:08

Hallå :)

I fredags var jag ju ut och åt på bite line med lisa och matilda. Vi hade jätte mysigt, drack lite vin och satt och pratade om allt mellan himmel och jord ;) Tack för kvällen tjejor, det gör vi om snart igen :D

Igår morse vid tio gick jag och robin upp till höglunda och kollade på elin första innebandy match. Hehe lilltjejorna var jätte duktiga :)

Vi satt och kollade och drack kaffe med mamma och mormor, riktigt skön och mysig morgon!

Efter matchen for vi till ecleir och köpte mackor och sen hem och käkade frukost :)

På eftermiddan kollade jag på robins match i skönsberg. Dom vann med 11-8 mot city :) Sen for vi till carina, ingemar och hugo och åt tacos och myste med dom! Hade jätte trevligt, drack vin, kollade på melodifestivalen och spelade kort ;)

Vi sov över hos dom i natt så vi har varit där nästan hela dan idag..

Och nu ikväll har vi ätit bite line pizza och spelat bingo lotto här hemma med daniel och ziri :D Dock vann ingen av oss, haha jag tror inte att bingo lotto är våran grejj hur vi än försöker ;P

Nu har dom nyss åkt hem och jag och älsklingen sitter och kollar på beck och sen blir det natti ;D

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards