Alla inlägg den 26 februari 2009

Av Linda Källberg - 26 februari 2009 19:35

I dag började vi klockan nio och då hade vi studiebesök på sundsvalls tidning vilket var rätt så kul faktiskt. Eller det var nog bara för att min grupp vann tävlingen om att göra den bästa framsidan på sundsvallan hahaa ;P Vi vann en varsin t-shirt och sen får vi se om vi går vidare och vinner nå större pris om det inte är någon grupp som slår våra 2000 poäng i morgon ;)

När vi var klar där gick vi till skolan och åt lunch och sen hade vi historia och efter det jobbade jag, matilda och malin med våran årsredovsning..

Sista lektionen var inställt så slutade vid ett och då gick jag och matilda hem :)

Idag provade jag ett nytt recept på kycklinggryta till middagen och jag kan säga att det var bland den godaste kycklinggrytan jag ätit! Både jag och robin åt som nå hästar haha ;P

Näe nu ska jag avsluta här och fortsätta kolla på timrå matchen med min babe ;D PUSS

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards