Alla inlägg den 24 februari 2009

Av Linda Källberg - 24 februari 2009 19:24

I dag började vi tio över tio! Jobbade med hemsidan på näthandeln och sen åt vi lunch och fick en och en halv timmes hål fram tills svenskan började. Ganska drygt men dan har gått rätt så fort ändå :)

Kom hem vid tre och då gick jag bara hem och bytte om och sen blev det en lång prommis med matilda och lilla elvis! Var jätte skönt. Vintern är helt okej när det är såna här dagar :P

När jag kom hem började jag fixa med middagen. Och sen efter vi ätit for vi till solariet och städade och nu har vi nyss fikat kaffe och mormors hembakade semlor :D Hehe jag kommer se ut som en semla snart ;)


Jag måste även tillägga att jag är sååå lycklig :D Jag har världens bästa pojkvän :D


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards