Alla inlägg den 27 februari 2009

Av Linda Källberg - 27 februari 2009 12:59

Ååh äntligen är det lov :)


Idag har jag tvättstugan också håller jag på storstäda hela lägenheten. Har nyss dammsugit, dammtorkat överallt så nu är det bara golven som ska skruras! Jag är på ett riktigt städ humör idag känner jag, hehe har ganska så mysigt här hemma för mig själv.. Poppar hög musik och bara njuter av att vara ledig, hoppas bara inte jag stör grannarna (a). Men det tror jag inte, dom flesta är nog på jobbet ;P

Robin ringde nyss och berättade att vi fått lägenheten uthyrd :) Vilken himla tur vi har säger jag, är nog inte så många som vill hyra en trea i bara sex månader..


Nu ska jag göra våfflor till lunch och sen ska jag gå till tvättstugan och hänga lite tvätt!

Kanske skriver några rader lite senare ;)

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards