Alla inlägg den 4 februari 2009

Av Linda Källberg - 4 februari 2009 19:56

I dag började vi klockan tolv så fick en lång sov morgon idag :)

Hade naturkunskap första lektionen och sen hade vi historia. Slutade tre och då kom mamma och hämtade mig. Vi for en sväng ut till birsta och handlade lite. Jag köpte ett våffeljärn och en stor godis påse :D

Jag har länktat efter våfflor i flera månader och nu har jag äntligen investerat ett alldeles eget våffeljärn, så nu kommer det bli våfflor här hemma så det bara smäller om det ;P

Jag har känt mig hängig och konstig hela dan idag. Känns som att jag håller på att bli sjuk :/ Hade tänk att träna ikväll men det hade nog inte varit så smart för då lär jag nog garanterat ligga sjuk sen!

Är rätt så mysigt att bara vara hemma ikväll också för robin har varken någon träning eller jobb ikväll han heller så vi kan mysa tillsammans hela kvällen :)

Nu har vi nyss fikat kaffe och daimtårta och ska strax ta oss en dusch!

Puss,


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards